DOMO♥

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Linnea Domo Svensson - 18 mars 2013 20:25

DUMMA FÄRG!!! Mitt hår e gulare!!! O fläckigt o ännu slitnare! -.- Så... Får färga i helgen igen :'c Ljusare, nästan vitt tyckte Annelie... Hoppas det blir lyckat c: Tror nästan det!
Har även blivit sjuk... Fuck it. Halsen igen

Hi

Av Linnea Domo Svensson - 18 mars 2013 16:42

Bleker håret igen med Nadjutt o Ilona, har konstigt nog en konstig känsla för detta... Känns inte som igår :c Men blir säkert bra ;)

Av Linnea Domo Svensson - 18 mars 2013 13:36

Hej hej har tyska nu! Eller typ iaf det e bensträckare men ja stanna i klassrummet för båda mina vänner e sjuka så... Äter klubba lite foreveralone... Den matchar min tröja höhö ;3 Sista lektionen!!! Sen ska jag hem, äta nuddlar (min nya det-enda-jag-lever-på-föda) o invänta Alex och Nadjutt så ska dom färga mitt hår, så jag blir platinablond istället för gul xD Sayonara, nu börjar jag xc

Av Linnea Domo Svensson - 18 mars 2013 13:36

Hej hej har tyska nu! Eller typ iaf det e bensträckare men ja stanna i klassrummet för båda mina vänner e sjuka så... Äter klubba lite foreveralone... Den matchar min tröja höhö ;3 Sista lektionen!!! Sen ska jag hem, äta nuddlar (min nya det-enda-jag-lever-på-föda) o invänta Alex och Nadjutt så ska dom färga mitt hår, så jag blir platinablond istället för gul xD Sayonara, nu börjar jag xc

Can't read swedish? Translate here!^^

Presentation


Jag är den där svenska tjejen på 14 år som klär sig japanskt, lyssnar på koreansk pop och rider. Bloggar om mitt liv som japangalning, k-pop älskare, ryttare och deprimerad! Hope u enjoyin' it :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Bästa bloggsidan att flytta bloggen till? c:
 Blogspot/Blogger
 Devote
 Nattstad
 Blogg.se (kan du göra stilmallar? Skriv!)
 Myshowroom
 Annan (Skriv!)

Bloggar ni borde checka in!♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards