DOMO♥

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Linnea Domo Svensson - 15 mars 2013 22:21

  Natthumor i högsta grad, gjorde om en fett ful bild på mig så att den nästan vart fab<3333333333 La ut den på fb, ångrar mig men #yolo madafakaaaas. Mina painskills= bäst!♥ Hon vart nog jätteglad, eller nått. Men saknar henne jätte mkt juuuu! :ccccc Vill ha påsk så att vi kan träffas igen :c Jag e hennes mamma, hon e min unge♥

Delar även med mig av världens roligaste youtubeklipp, om man har natthumor och min sämstiga humor så att säga.

Sayonara mvh en dampunge som borde sova men e hög på cola.




Av Linnea Domo Svensson - 15 mars 2013 18:47

Ser på gamla mlp avsnitt (o ja jag måste titta på yt på mobilen för min syster har datan nu xc) med mops o äter godis och några konstiga torkade bär mamma fixade åt mig, dom e übergoda c: Mår bra nuu! :D Life is fab~

Av Linnea Domo Svensson - 15 mars 2013 08:37

Gick upp, mådde bra. Kom till skolan. Ont i magen ville syp. Hemma hos pappa nu. Asså varje gång jag nyser så får jag värsta spykräkningarna usch dör!!! Vill nån ta min plats? Snart kommer mamma o hämtar mig, e ju egentligen mamma-vecka. Sayonara!~

Can't read swedish? Translate here!^^

Presentation


Jag är den där svenska tjejen på 14 år som klär sig japanskt, lyssnar på koreansk pop och rider. Bloggar om mitt liv som japangalning, k-pop älskare, ryttare och deprimerad! Hope u enjoyin' it :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Bästa bloggsidan att flytta bloggen till? c:
 Blogspot/Blogger
 Devote
 Nattstad
 Blogg.se (kan du göra stilmallar? Skriv!)
 Myshowroom
 Annan (Skriv!)

Bloggar ni borde checka in!♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards