DOMO♥

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

BYTT BLOGG//KAN DU GÖRA HEADERS?

Av Linnea Domo Svensson - 24 maj 2013 00:03

Heeej alla. Ser på statestiken att det är några få som fortfarande följer mig fast ajg ALDRIG uppdaterar här för att... bloggplasten suger rövhål. Sååååå nu har jag bytt till fames. ÄLSKAR DET! Här har ni min nya blogg: http://fames.se/domo ser ni vad awesoem jag e som fick behålla mitt bloggnamn? ^^ Bloggen kommer fortsätta fokusera på mitt liv, japan och k-pop. Komemr även skriva av mig lite mer om min panikångest än vad jag gjort innan.


Kan du göra headers? Som är snygga? Snyggare än den jag har nu? KOMMENTERA VARFÖR DU SKA FÅ GÖRA MIN NYA HEADER^^ E så desperat så kmr välja typ första som vill .___.

Headern ska vara gjord i gimp, photoshop ex, absolut inte ex picmonkey eller pizap, ni vet fotoprogramen för amatörer. (Älskar picmonkey det är inte det jag menar :c)


Men då ses vi på fames! Kram!♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Domo Svensson - 11 maj 2013 19:57


Ska flytta bloggen, bloggplatsen suger, har fått nog av de nu! xD Behöver lite hjälp med att bestämma vart... Såååå kolla omröstningen och rösta! Btw så drömde jag västa underbara drömmen inatt, fick trädda Big Bang och GD kysste mig! :D<333 Sna...

Av Linnea Domo Svensson - 2 maj 2013 17:43

Det vet jag, eftersom det bara är en ny panikångest attack som plågat mig hela dagen. En stor klump som vägrar försvinna . Redan första lektionen idag började mitt hjärta hoppa och göra jävligt ont typ var tredje sekund, sen kom klumpen. Efter so...

Av Linnea Domo Svensson - 26 april 2013 16:22

Idag har varit vääärldens segaste dag! Vi såg på en tater i skolan on the morning o den va väl rätt oki. Fast min cpmobil började helt random spela musik o jag bah wat. Pinsamt ju! xD Fast bara dom närmaste hörde :3 Kunde inte göra mitt superförsenad...

AW!

Av Linnea Domo Svensson - 25 april 2013 17:22


  G-Dragon kissed me :'D<3333333

Av Linnea Domo Svensson - 24 april 2013 22:06


Hi gays! Sry för dålig update men vi har fått lamm i stallet, min häst har behövts tränats, har gjort massor prov och har varit på skum idag. ( Vi körder laserdomä o det ägde sönder!)   1. Ditt fullständiga namn?-Anna Linnea Svensson 2. Vad är ...

Can't read swedish? Translate here!^^

Presentation


Jag är den där svenska tjejen på 14 år som klär sig japanskt, lyssnar på koreansk pop och rider. Bloggar om mitt liv som japangalning, k-pop älskare, ryttare och deprimerad! Hope u enjoyin' it :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Bästa bloggsidan att flytta bloggen till? c:
 Blogspot/Blogger
 Devote
 Nattstad
 Blogg.se (kan du göra stilmallar? Skriv!)
 Myshowroom
 Annan (Skriv!)

Bloggar ni borde checka in!♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards