DOMO♥

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Linnea Domo Svensson - 16 februari 2013 17:21

Såg precis när jag va inne på tradera att mormor har fixat en underbar lolitaliknande kjol till mig! :D Det blir min första, så himla kawaii den va! :D

 

Haha kolla priset, hoppas det va värt det, tack tusengångerom mormor!♥

Va tycker ni om nya designen? Mycket finare än den gamla eller hur?? Vart väldigt kär i färgerna måste jag säga, har gjort den själv och vart jättenöjd :3


Av Linnea Domo Svensson - 16 februari 2013 16:58

Skrev ett långt inlägg igår, men det lades inte upp?? Så detta blir bloggens första inlägg x333


Jag klippte mig igår! :D Detta e resultatet :)

  

Vart jättenöjd, förutom att det vart ganska kort, men det va slitet och behövdes klippas bort, hoppas bara håret växer ut snart igen :3 Måste säga att det är jätteskönt att slippa min förra snelugg som alltid var i vägen för ögonen och alltid såg ful ut... Älskar min nya lugg! :D


Har ju varit sjuk typ hela veckan och känner äntligen att jag håller på att bli frisk, tur det eftersom vi drar till SÄLEN imorgon! Jag kan inte längta mer, det kommer bli underbart!♥♥♥


Fick reda på en till underbar grej idag... VI SKA TILL ITALIEN I SOMMAR!!! Det är som en dröm för mig! Kan inte fatta det riktigt än! :D Blev så glad, jag är så glad! :3

 

Nu ska jag fixa till designen, för denna e ju inte alls snygg :c Ses!♥

 



Tidigare månad - Senare månad

Can't read swedish? Translate here!^^

Presentation


Jag är den där svenska tjejen på 14 år som klär sig japanskt, lyssnar på koreansk pop och rider. Bloggar om mitt liv som japangalning, k-pop älskare, ryttare och deprimerad! Hope u enjoyin' it :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Bästa bloggsidan att flytta bloggen till? c:
 Blogspot/Blogger
 Devote
 Nattstad
 Blogg.se (kan du göra stilmallar? Skriv!)
 Myshowroom
 Annan (Skriv!)

Bloggar ni borde checka in!♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards